Thursday, March 11, 2010

Woman Driver Awards!!!


今ちょうど、お客さんから送られてきたのですが、おもしろいので。僕は5thのガソリンを入れる先を引っ張っていったトラックが笑えました、奥にいる人、失笑してまス。ゴールドメダル賞は何処へ行くつもりだったんだろう?

WOW ! ! How the...?!?
Oh never mind... CONGRATULATIONS ! !
This concludes the 2009 Women Drivers Awards Ceremony.
Thanks to all our contestants for giving us all a reason to laugh & smile.

No comments: